torsdag 21 januari 2016

Här är livet

Jag har fastnat i tipsarträsket, reflektioner över livet minskar, men kanske blir det nytt liv i bloggen när jag ger mig ut på resa. Under april bär det av till Ukraina. Det blir tredje resan med Sankt Ignatios akademi. Denna gång söker jag dessutom en plats för delar av min utbildning inom ortodox kyrkomusik, den ryska varianten. Åtminstone hoppas jag kunna bjuda på lite bilder. Det återstår att se!

Satte mig ner för att ge en tanke om Coop, så det är väl bäst att fullborda den. Har insett fördelen att betala med deras kort, då får jag dubbla poäng och kan snabbare plocka hem poängvaror, tar oftast sådana som är special. Just nu finns till exempel kaviar, senap och ärtor, något som saknas i mitt skafferi. Blir nog en grön ärtsoppa, bland annat.

Inga kommentarer: