torsdag 14 januari 2016

Tar tag i textuppdrag via Tourn

För något år sedan anslöt jag mig till Tourn, en sida på internet där bloggar kan få hjälp att komma i kontakt med olika företag för att kunna blogga om deras produkter och/eller tjänster. Jag tog en paus från allt som hade med bloggandet att göra då, men har bestämt mig för att komma igång igen. Genom Tourn kan jag få hjälp med det eftersom jag kan komma i kontakt med olika företag. Det skönaste, tycker jag, är att jag får epost där jag kan läsa om vad för nya uppdrag som kommer, så jag behöver inte logga in på sidan för att ha koll på det. Därför kan jag vänta till dess att jag ser att det kommer något spännande att blogga om, gå in och ansöka till företaget och hoppas på att min blogg är det som faller företaget i smaken. Ett smidigt sätt att tjäna lite extrapengar för studenter, hemmaföräldrar och alla andra som tycker att det vore fint med lite extra klirr i kassan.
Så... nu är det dags för mig, jag tar tag i textuppdrag via Tourn.

Inga kommentarer: