torsdag 7 augusti 2008

Efter en härlig, ledig dag igår, som "påbörjades" med en lunch tillsammans med pappa och syrran, sedan shopping med den senare omnämnda, på det kaffe och kex med'na och så en härlig avslutning på kvällen med Ciderhusreglerna, Subway-mat, micropopcorn och en mycket god vän, så sov jag tio timmar i sträck. Vaknade med andra ord kl 11 i "morse". Men fy så skönt det var! Jag är helt vederkvickt på alla plan. Det vill jag tacka min Skapare för i dag. (Samt ett par öronproppar, en skön säng och inte allt för varm lägenhet.)

Ciderhusreglerna är en feel-good-film på sin alldeles egen nivå. Inte för sliskig, inte för mycket romantik, inte för mycket tycka-synd-om, inte för mycket någonting. Bara alldeles laaagooom. Den får gärna flytta in i min dvd-hylla. *hint hint till vem som än läser* ;-)

Inga kommentarer: