torsdag 16 juli 2009

Nygammalt projekt

Insåg just att jag mest skriver om mina projekt och tankar, inte visar dem i bilder. Det lär dröja ännu ett tag innan jag lyckas med det sistnämnda. Men berätta kan man ju göra!

Igår sprättade jag loss bakfickorna på ett par gamla jeans. De ska få bli fickor på ett annat par gamla jeans som jag har som arbetsbyxor. (Har insett hur fantastiskt bra det är med fickor på arbetarbyxor.) Jag tror att det kan bli riktigt snyggt, de gamla byxorna hade riktigt mörkt jeanstyg medan de som ska få fickorna har ljust. För egen del är det en kombination som jag har svårt att motstå - det är snyggt med samma typ av tyg i olika färger.

För övrigt är detta en idé som jag har haft under en längre tid, så det känns bra att ha kommit närmare slutresultatet!

Inga kommentarer: