måndag 26 april 2010

Köpstopp och skrapkryss

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så tänkte jag hitta lite andra vägar att få göra lite roliga saker under köpstoppet, jag vet inte om det räknas som fusk, men... Det är ju lite ekonomiskt också. Därför har jag bestämt mig för att blogga om lite olika sajter och genom det få möjlighet att tjäna bland annat biobiljetter. Det känns ju inte helt fel, för regniga dagar, eller om man vill ha en trevlig present att ge bort.

Tidigare så bloggade jag om skraplotter och fick därmed sådana hemskickade. Nu har jag fått tips om en annan sajt, skrap-kryss. Det är en ny lott, från Svenska spel, som verkar lovande för dem som gillar korsord och för dem som gillar skraplotter (ännu bättre om man gillar en kombination!). Också detta är ju en bra present, åtminstone till alla dem som man inte vet vad man ska ge för presenter.

Inga kommentarer: