lördag 3 januari 2015

Kommande år och tack för kommentaren

Tack Anonym för din kommentar! Det är alltid roligt när läsare visar sig. Även om det för mig fyller ett syfte i sig själv att skriva, så blir jag lite mer medveten om att jag ska försöka formulera mig väl och hålla fast vid skrivandet. Och matlagningen. Och träningen, pysslandet och annat som hjälper mig att skriva om sånt som jag tycker är värt att skriva om.

Jag ger aldrig nyårslöften. Dels är det svårt att hålla, dels så börjar ju ett nytt år varje dag om man inte ser till datum. Ändå har jag nu hoppat på en utmaning, att göra 365 kreativa saker på ett år. När jag orkar ska jag försöka koppla blogg och Instagram, tills jag lyckas får jag hinta om Friendofmariaskobtsova som är jag på den omnämnda platsen.

Jag lovar inte att lyckas, men ska göra ett ärligt försök!

Inga kommentarer: